Ako označím úlohy v školskom kole Python Cup, Scratch Cup a Javascript Cup?

Python Cup, Scratch Cup, Javascript Cup

Z dôvodu veľkému počtu súťažiacich a taktiež množstvu nerelevantných a opísaných riešení v minulosti sa v školskom roku 2023/2024 súťaž Python Cup, Scratch Cup a Javascript Cup realizuje v dvoch kolách: školské kolo a celoštátne kolo. Po ukončení školského kola učiteľ skontroluje riešenia svojich žiakov a označí ich relevantnosť podľa pokynov nižšie. Následne zaregistruje žiakov s relevantnými riešeniami do celoštátneho kola, kde tieto - už odovzdané riešenia - posúdi a ohodnotí odborná komisia.

Po ukončení online testu školského kola v module Súťaže kliknite na tlačidlo Priebeh súťaže, kde nájdete súbory odovzdané počas súťaže.


Následne označíte úlohy (zadaním hodnôt -1, 0, 1 podľa pokynov nižšie):
V riadku pre konkrétneho súťažiaceho kliknite na ikonku editovať a zadajte príslušné hodnoty. Medzi políčkami sa pohybujete stlačením šípiek hore/dole, resp. klávesou Enter sa dostanete na ďalšie políčko smerom nadol.


POKYNY PRE OZNAČENIE ÚLOH V ŠKOLSKOM KOLE
Učiteľ pre každého žiaka v súťaži otvorí a spustí každý odovzdaný súbor.

- Ak zistí, že žiak odovzdal rovnaké alebo veľmi podobné riešenie ako jeho spolužiak, obom žiakom označí túto ich úlohu hodnotou -1.
Týmto určíte, že žiaci nemôžu postúpiť do celoštátneho kola kvôli nedodržaniu pravidiel súťaže.

- Ak súbor obsahuje niečo iné ako riešenie úlohy (napr. text, obrázky, zvuky, animácie), alebo je prázdny alebo takmer prázdny, resp. program po spustení vypisuje chybovú správu, označí túto úlohu hodnotou 0.

- V ostatných prípadoch učiteľ označí úlohu hodnotou 1.

REGISTRÁCIA DO CELOŠTÁTNEHO KOLA
Následne v module Súťaže v časti Výsledková listina vyberte konkrétnu súťaž - Python Cup, Scratch Cup alebo Javascript Cup- a školské kolo. Vo vygenerovanej výsledkovej listine zo školského kola súťaže sa pri žiakoch vašej školy, ktorí podľa kritérií organizátora súťaže splnili podmienky na postup do celoštátneho kola (tzn. nemajú ani jednu hodnotu -1 a spolu kladný počet bodov), objaví zelené tlačidlo Potvrdiť postup. Jeho stlačením môžete žiaka podľa vášho uváženia zaregistrovať do celoštátneho kola, v ktorom už odovzdané relevantné riešenia posúdi a ohodnotí celoštátna odborná komisia.


Ako zaregistrujem postupujúceho žiaka do vyššieho kola súťaže cez výsledkovú listinu?

Viac návodov: Špecifiká pre súťaže iBobor, Scratch Cup a Python Cup